عالمی درجہ بندی میں پاک فوج دنیا کی دس طاقت ور ترین افواج میں شامل ہے۔

پاک فوج عالمی سطح پر فورسز کی صلاحیت اور کارکردگی کے حوالے سے جاری کی جانے والی رینکنگ میں ٹاپ ٹین میں شامل ہوگئی۔
تفصیلات کے مطابق دنیا کی طاقتور ترین افواج کی درجہ بندی 2021 میں جاری کردی گئی ہے ، جس کے مطابق پاک فوج دنیا کی سب سے طاقتور ٹاپ ٹین فورسز میں شامل ہے۔ اس سے قبل پاک فوج کی رینکنگ پندرہ تھی۔
پاکستان کے علاوہ دنیا کی پہلی 15 فوجی طاقتوں کی درجہ بندی میں کوئی بہتری نہیں آئی ہے۔ حالیہ برسوں میں ، صرف پاکستان کی فوجی طاقت میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔
مختلف شعبوں سے متعلق درجہ بندی میں فراہم کردہ تفصیلات کے مطابق ، پاکستان میں فوج کی افرادی قوت 654،000 ہے اور اس سلسلے میں ، پاکستان دنیا میں چھٹے نمبر پر ہے۔ جبکہ ہر سال ملک میں فوج میں داخلہ لینے کی عمر تک پہنچنے والے افراد کی تعداد 43 لاکھ 27 ہزار 620 بتائی جاتی ہے اور پاکستان دنیا میں چوتھے نمبر پر ہے۔

رینکنگ کے لئے جاری کردہ تفصیلات کے مطابق ، مالی وسائل کے معاملے میں دوسرے بہت سے ممالک سے پیچھے رہنے کے باوجود ، پاک فوج صلاحیتوں اور کارکردگی کے لحاظ سے دنیا کے دس دس ممالک میں شامل ہے۔درجہ بندی پچاس سے زیادہ عوامل پر مبنی ہے۔ یہ عوامل فوجی سائز سے لے کر ملک کی مالی حیثیت ، جغرافیائی پوزیشن اور اسی طرح کے ہیں۔ عسکری طور پر طاقتور ممالک میں ، امریکہ پہلے ، روس دوسرے ، چین تیسرے ، ہندوستان اب بھی چوتھے اور جاپان پانچویں نمبر پر ہے

واضح رہے کہ حالیہ برسوں میں صرف پاکستان کی فوجی طاقت میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔ پاکستان ایران ، انڈونیشیا ، اسرائیل اور کینیڈا کو پیچھے چھوڑ گیا۔ درجہ بندی میں ترکی ، اٹلی ، مصر ، ایران ، جرمنی ، انڈونیشیا ، سعودی عرب ، اسپین ، آسٹریلیا ، اسرائیل اور کینیڈا پاکستان سے پیچھے ہیں۔ سال 2021 میں ، مصر ، جرمنی ، اسرائیل ، شمالی کوریا ، جنوبی افریقہ ، میانمار ، کولمبیا ، رومانیہ ، میکسیکو ، پیرو ، ڈنمارک ، عراق ، شام ، انگولا ، بلغاریہ دنیا کے طاقتور ترین ممالک کی فہرست میں شامل ہوگئے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں